Internet a dziennikarstwo sportowe    
.:: menu
Strona główna
Wydawcy
Dziennikarstwo Sportowe
.:: strona główna

Dziś, aby przetrwać na rynku, dziennikarze sportowi muszą otworzyć się na Sieć, zrozumieć, że nowe realia medialne wymagają przewartościowania stylu i charakteru ich pracy. Największymi wyzwaniami stojącymi przed wydawnictwami, które skupiają w sobie kilka typów mediów sportowych: telewizyjne, prasowe i internetowe, są dziś: unifikacja treści/wspólna sportowa redakcja oraz przekonanie dziennikarzy do poruszania się na polu nowych mediów oraz korzystania z nowych narzędzi technologicznych.



Mówi Krzysztof Stanowski z Weszło: Kiedy jeszcze pracowałem w Axlu, zawsze były zakusy, by coś takiego zrobić i taka wspólna redakcja sportowa dla wszystkich gazet nawet niby funkcjonowała, ale ważne jest słowo "niby". Brakowało kogoś, kto faktycznie weźmie wszystkich za mordy i jasno rozdzieli zadania. Brakowało kogoś z wizją, kogoś kto ten skomplikowany projekt by ogarnął. Takim człowiekiem w RAS ma być dziś Michał Pol. Jego rola ma być kluczowa dla mediów sportowych RAS. Będzie kontrolował nie tylko wspólny newsroom dla całego wydawnictwa, ale także decydował o kierunku rozwoju "Przeglądu Sportowego" oraz redakcji sportowej dziennika "Fakt", zarówno w druku, jak i w internecie. Podobnie zamierza działać Polsat Sport: Unifikacja treści to naturalna droga w koncernach medialnych - to samo dzieje się w Polsacie. My już mamy jedną, wspólną redakcję dla wszystkich anten i Polsatsport.pl. To sposób na zarówno zoptymalizowanie kosztów, jak i na wspólne, uzupełniające się działania platformy internetowej i np. serwisów sportowych w Polsat News - tłumaczy Jakub Radecki, zastępca dyrektora Polsat Sport.
"Design by SZABLONY.maniak.pl"!

Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Design by SZABLONY.maniak.pl.